sweet warm things



vem är inte sugen på en riktigt kall vinter när man ser godbitar som dom här? mmm.... *homerdregel*
och jag har ändå bara kollat på basbutiker som lindex och h&m , de flesta lindexgrejrna brukar finnas i butik men hur är de med h&ms ? igentligen har jag lite svårt att klä i mössa , är mer för de lite "pösiga tomtemössorna" , haha :d
men den i mitten känns väll rätt okej , för mig som har lite svårt att våga lite utstående kläder (;
grejrna på höger sida kommer från lindex och kostar 79.50 båda två , de på vänster sida är från h&m och kostar 59.50 respektive 79.50 , känns väll som okej priser ?
setet i mitten får man just nu på köpet om man beställer för minst 400 kronor på h&Ms hemsida , kanske ska slå till på nått?

men dom här var väll ändå för min stil ? gud vad söta , blårandiga (om jag inte ser fel ?) tumvantar i bomull ... myyys (:
också från h&m och går likaså på 79.50 ..... to die for , eller vad tycker ni ?


Kommentarer
Postat av: bitte

snygga

2008-09-24 @ 17:19:07
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0