onsdaaag

halloj , vad har ni för er ?
själv sitter jag hemma hos charlotta och flummar lite , vi harr käkat lite mackor och sen flummdansat lite på hennes rum , hehe ...
idag har jag iallafall haft so , utvecklingssamtal och matte . relativt lugn dag, vi började att se en film om globalisering.. ganska tråkig men vad gör man inte... sen så skulle vi jobba lite innan rasten med vårt arbete om just         ^^
jag har grupp med jolsson , robert och oskar , som var sjuk ... vi jobbade väll inte så bra.. sen efter rasten hade jag utv. samtal och sen så skulle vi typ redovisa , hjälp !
vi hade typ inte jobbat nånting... men vi hann inte så de var ju skönt (:
sen hade vi matte och där jobbade vi med diagnosen och den gick bra... sen drog vi hem till charlotta och köpte ostsås och nu sitter vi här :)
nej nu ska jag fortsätta vara social , hehe ... känner att man får några gulliga datanördiga bilder på mig nu när jag sitter här .. haha :d
pusss






gissa vem jag och emma såg i centrum idag? seth engström från talang , han var åtmindstonde väldigt lik ! snackade som honom också... gick och snackade i telefon.. hehe

Kommentarer
Postat av: emma

asså jag lovar, de va han. Annars var de hans dubbelgångare (eller inte)

2008-09-17 @ 22:54:06

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0