mjau bitch

hejsan sötisar
märkte precis att inlägget jag publicerade igårkväll kom visst inte upp förens nu :S
aja skit i de , idag så har jag varit i skolan *surprise surprise* , vi hade typ studietid på förmiddan och idrott på eftermiddagen , ganska soft eftersom vi inte hade nån lärare på studietiden , hehe... idrotten var ganska skön , vi hade friidrott på torvalla där vi kasta spjut , kula och hoppade höjd och längd .. jag va typ bäst av tjejerna på längd... och jag har typ aldrig varit bra på de...  aja , nu sitter jag här och pluggar lite historia... har precis druckigt oboy, riskakor och lite smoothie , lyxigt vörre (;
pusssss

Kommentarer
Postat av: Charlie

Oboy OCH smoothie?:S

2008-09-04 @ 19:22:59
URL: http://lotteas.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0