lbd

godmorgon sötnosar (:
ska snart hoppa in i duschen... men vi får se.. råder lite omständigheter här hemma ... ska och kolla på min match , ska inte spela då jag känner mig lite sisådär konstig i knäna och ena foten... men grejen e den att mamma inte vet om hon ska kolla , om hon ska kolla så åker vi med bilen typ 20 över, annars så måste jag ta bussen 10 över, ni fattar ?
aja, tänkte lägga upp en bild på klänningen... har dock ingen på .. får ta en när jag kommer hem
här kommer bilderna då...

förstår ni nu vad jag menar med hängor ? finast med eller utan skärp?
och så kan man ju ta bort axelbanden... men ... njaaa .. tror jag kommer bjuda på en flash isf .. ni får se bilder på sen så förstår ni vad jag menar (;

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ta med skärpet på

2008-09-27 @ 14:22:48
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0