latisdagen

nu ska jag pallra mig till sängen , är inte så hyfsat trött men ... vill ju inte bli som charlie och somna över skolböckerna imorgon ... fast hon sov ju iof ingenting... höhö
men vi får se hur de går för mig... drack liksom cola för typ en timme sen.. coffeiiiiiiin , hihi
men imorgon väntar ändå en ganska chill dag i skolan , tror jag ? kommer inte på om vi hade nån läxa eller vad vi håller på¨med i kursen , och i engelskan ska vi börja på ett nytt "kapitel" , får se vad de blir för spännande den här gången.. säkert något tråkigt... blir svårt att toppa matlagnngen liksom (;
puss på er ♥



bjuder på en ... haha dagens jag antar ja? 
vet inte om man direkt kan kalla de outfit.. men har ju varit hemma hela dan så de är väll okej ?
sidenkallingar med superman på från åhlens , linne & zipjacka från h&M

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0