it's called a "rubrik"

hmm... vet inte riktigt vad jag ska skriva.. känner mig lite smått nere .. har konstigt ont i magen av ingen anledning.. så nu sitter jag och försöker underhålla mig själv lite genom att "klämma" lite bodylotion i armvecket... hehe.. dålig humor ni vet
funderar även på om jag ska sova ovanpå mitt överkast idag... brukar alltid funka bättre faktist.. somnar ju trots allt nästan på direkten när jag powernappar så ?
nej nu har jag inte så mycket mer att skriva... imorgon är de vanlig skola igen med so och matte , tror även att jag har mitt syv (studie och yrkes vägledare)möte då .. får ta och kolla upp de .
puss på er sötnosar, dröm sött ♥
hihi

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0