filmmys



aoooh.... tappade precis en galge på min stortå .... greeaaat..
 känndes som att den började blöda men icke , där hade jag tur !
blev som sagt en sväng med mamma till haninge/farsta centrum... hittade tyvärr inte den tubklänningen jag var ute efter , men den första jag bloggade om innan, ni vet den med skärpet? den köpte jag
får se hur jag gör med skärpet... annars var den vväll fin (:
blev lite andra små men nödvändiga köp , fixade också gabriellas present... hehe... kommer bli kul att se hennes .. ja.... reaktion? haha (;
kan lägga upp lite bilder på sakerna senare , nu ska jag tänka över min klänning och sen blir de fram med chips , cola och daim för att kolla filmen "monster till svärmor" med mammsing
kommer nog sitta och mysa i ett av köpen redan nu gissar jag ... såååå mysiga .. hihi
pusss så länge

Kommentarer
Postat av: emma

Hehe såg den också igårkväll. Den är faktiskt rätt bra!:) Vi syns senare idag, du kommer säkert bli så fin så.

2008-09-27 @ 11:13:27
URL: http://www.emmazblogg.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0