dra mig hit och dra mig dit

tjoho , mår ni bra ?
jag är lite sliten .. men de funkar , ska snart trampa ivög mot vallen för träning ..
känns som att jag kommer frysa ijäl , men de blir långkallingar under shortsen iallafll , inte mysigt med intorkad gegga på benen !
imorgon är de skola och svenska , sen vet jag inte vad jag ska göra... är sugen på att åka till stan då min kallblodskropp inte klarar av kylan utomhus i skolan i skira sommarkoftor , sen behöver jag köpta lite mer saker också ..
på lördag morgon är de full fart , antingen i f16 match mot älvsjö eller f14 match mot tungelsta.. värst vad man är poppis nu liksom , folk bara drar i mig all the time . men nu börjar jag faktist (på något settt) njuta av att ha mycket att göra , få röra på mig mycket och sånt , haha .. vilket jag inte brukar som folk som känner mig vet (;
på lördagkväll ska vi tjejerna hem till johanna och typ sova där tror ja ? får se vad vi hittar på men de lär va kul vad som , haha
nu måste jag gitta (speciellt inlagt för din skull sofia (; ) , är redan lite smått sen till träningen
pussss

Kommentarer
Postat av: Åsa

synd att du är så upptagen. ville ju hitta på någonting med dig

2008-09-12 @ 18:34:11
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0