what doesent kill you makes you stronger

hejsan pussungar , har ni de bra?
jag mår super , sitter här och känner mig lite varm inombords , allmänt glad .. nästan lite blushy om kinderna *hihi*
var ett tag sen jag kände såhär, jag vet inte riktigt varför jag gör de nu heller. nästa vecka är de lov,  äntligen får man tid att vila ut sig , puh!
men ändå , på senaste tiden har jag ändå mått ganska bra psykiskt . hade ju en breakdown igår på lektionen , känndes väll inte så bra . fyfan vad jag hatar att visa mig "svag" . vill verkligen inte de. men igår släppte de och samtidigt som jag grät ville jag bara gå fram och döda han . fan! hata.
men nu känns de som att jag fått ur mig ganska mycket, de finns ingen som kan sätta ner mig nu . ingen .
har fått väldigt många personer bakom mig som bekräftat att han är en jävla skitstövel , ingen är kompis med honom för att de gillar honom . han har helt enkelt inga kompis , gillar att trycka ner folk för att känna sig själv bättre. men jag är imun mot honom nu , jag tar inte åt mig helt enkelt
men , en persons ord betydde fan mest . åh vad skönt de känns !
nej nu ska jag fortsätta skriva lite svenska , är snart klar så då kommer jag med ett nytt inlägg :)
puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sorry om du tycker att vi stack från dig när det hände... men de var jag som sa att vi kanske skulle låta dig vara lite ensamm. eller ja, utan tio pers runt dig! vet att de inte e nån hit att ha folk runt sig när man gråter...

2008-10-25 @ 14:52:43
URL: http://nathaliiies.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0