and there she goes....

sådär, nu är jag klar med frågorna jag kan svara på , puh!
imorgon ska vi börja på ett grupparbete och så ska vi starta ett nýtt kapitel i matten, sedan har jag sista träningen inför u-16 och så ska man plugga vidare på svenska arbetet.

update - nu har jag varit nere och borstat tänderna och tvättat ansiketet och allt sånt...
provade den nya aloe vera krämen mamma köpt, får se hur den funkar... var lite misstänksam mot instruktionerna... fattade typ ingenting , men jag tog på den i ansiktet och väntade lite , sen sköljde jag av .  de sved lite men de är de värt om jag blir av med finnarna , yes please!
får återkomma med en update (:
juste, tror inte jag skrivigt något i bloggen om de , men jag och mamma har börjat dricka typ... aloe vera "shots" på morgonen .. igentligen är de meningen att jag ska blanda i den i min smoothie jag brukar göra , men jag har inte hunnit på flera dagar nu ! blandar ut de med juice istället , och första gången jag smakade de trodde jag att de var juicen som hade fruktkött... men icke ... där blev jag lite... chockad!
aja, nu kallar sängen
pussi


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0