hi im ms confused

hejsan , mår lite bättre idag.. eller fan.. jag vet inte
allt är bara konstigt just nu , dagen började helt okej . kännde att jag hade fått ur mig massa saker under natten . inte för att de är något att jubla åt då jag hade jättesvårt att sova :/
men sen på lunchen så började jag gråta igen , var typ år sen jag ens fällde en tår i skolan , men nu så grät jag ganska mycket . dock inte för att jag hade så ont (saken som hände) men allting annat fyllde på och högen blev bara större och större. fan , hatar dehär

eftermiddagen blev väll lite bättre, fick alla rätt på mitt spanskaprov, iof fick typ hela klassen de men.
sedan så fortsatte dagen , sen precis innan jag skulle gå hem fick jag ytterligare en sak att fundera över. fan va jobbigt..
vad vill du med mig , fortsätter jag undra hela tiden . jag får aldrig något svar .
sen när pappa och jag var och kollade på kameror/tv . så såg jag en söt liten hund i butiken , och den tittade på mig och jag blev alldeles tårfylld .
fan va jobbigt allt ska vara ...

just nu sitter jag här , känns som att tårarna är påväg . men jag sitter ändå och ryser , på ett positivt sett altså
förvirrad är bara förnamnet

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0