sccchtek spex

hejsan hoppsan , snålt med uppdateringar nu har jag märkt .. har inte varit hemma så mycket så de är väll min anledning , tänkte uppdatera i torsdags kväll men så satt jag inne och råkade stampa på strömbrytaren och allt slocknade... suck tänkte man och de var lika bra att gå och lägga sig .
i fredags hade vi svenska på förmiddagen , vi fick jobba med etiska dilemman .. var väll sådär ..
på eftermiddagen/efter lunch hade vi därimot spexfoto , de var fan kul (;
jag var ju björn borg (riktigt het) , kommer bilder sen när jag fått dom av emma ..
sen så fick vi även spöka ut killarna som inte hade med sig nått... carlen fick tex en pippi peruk , gud så kul jag hade ! :d
sen så slutade vi , drog till brb och väntade på stahls brorsa som skulle ge henne pengar... han segade så vi missade första 29an och sen fick vi vänta i 20 minuter till ... sen när vi kom fram handlade vi godis och cola för 200 spänn , riktigt najs '
sen drog vi hem till johanna och chillade lite, ellinor och johanna gömde godiset och jag och challe annordnade en skattjakt ... men vi hittade de aldrig . och vi fick reda på att målet var de onåbara i hennes mammas rum ..
sen drtog jag hem och käkade , lämna mina spexgrejr och hämtade lite andra stuffs... sedan så möttes vi vid tyrestavägen och drog en sväng in i hallen för att spana på brorsans lag som mötte 93orna .. efter typ 10 minuter drog vi till johanna igen , satt o kolla lite på tv, chattade , webbade och lite sånt ... sen så drog vi ut en sväng , kom tillbaka och fortsatte typ chatta ... sen vid halv 5 ? tror jag att vi kom i säng . puh! vilken natt .. riktigt fartfyld om jag får säga de själv (;
idag vaknade vi vid 12 och sen drog vi till vendelsömalm en sväng för att kolla lite på dissaren(alias) , men då drog johanna .. men vi stannade kvar och sen drog vi hem till charlie , vi såg filmen robin hood från 1993 , ganska najs faktist ;d 
nu sitter jag här med ellinor och väntar på käk , vi har inte ritkigt bestämt vad vi ska göra ikväll men vi får se
puusss


bjussar på en bild på våra ssccchtekare från klassfotot , undra vad dom tycker att jag lägger upp dom här (;
den braiga fotografen är såklart moi  (:  
intresserad någon ? ;d

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0