all weekend long

hej alla söta, har inte bloggat på ett tag nu.. har inte riktigt kännt för de , är smått deprimerad fortfarande , och jag har velat ägna så mycket tid som möjligt med mina sötnosar , dom får mig verkligen på bättre humör!
annars då , haft en bra helg ?
min helg har varit skön , rätt lugn o skön typ. den började i torsdags då jag sov hos johanna , vi drog till brb och tjacka en pizza och svullade framför "du är vad du äter" , hah... snacka om att vi kännde oss feta där med pizza och cola :d
vi försökte få tag på någon att träffa , men de gick väll sådär så vi raggade upp nathalie direkt efter deras träning istället (:
vi gjorde typ inget... satt vid datan , drog ut på en promenad .. några powernappar senare så var klockan halv 5 (tror jag ?)och vi gick till sängs
på lördagmorgonen (runt 10-11 ?) kom charlie över till oss , när hon plingade på var de ingen som ville öppna *hihi*
jag låg och blängde på johanna så hon skulle komma upp ur sängen ,men de funkade inte så nathalie öppnade . när charlie kom slängde hon av sig kläderna (låter lite sjukt) och hoppade i sängen , sedan började vi webba med en kille och hon råkade "blotta" sig i camen i bara underkläder typ 3 gr , haha... kul .. ena gången snodde liksom nathalie våra täcken när vi sprang till köket på jakt efter cola , haha... pinsamt att ha visat sig osminkad i trosor och t-shirt sedan när vi träffade honom på kvällen ... haha
vi drog hem till nathalie på eftermiddagen för att hämta hennes mobil ,mötte även upp ellinor sen så bakade vi även kladdkaka , mums...
vi drog till coop och tjackade lite chips , cola och lite köttbullar *hihi* för kvällen
vi fixade käket och drog ut och träffade danne , sedan kom vi hem , degade , tjejsnackade och åt chips (:
sänggången blev även sen denna "kväll" , johanna var så flummig så vi kom inte i säng förens vid typ halv 7 , de är sjukt!
nästa dag skulle vi till stan för shopping med resten av tjejerna (gabriella , sofia och emma) men även tim och oskar
de var bestämt att vi skulle ta bussen vid 12 från brb , och vi vaknade 11.20 . jag som brukar va van att stressa på morgonen hade de ändå ganska lugnt. men de andra fick lite smått panik .
men 30 minuter senare var vi faktist påväg till bussen , och vad får vi veta då . om inte att de andra inte hinner till bussen , och som vi stressat i onödan!
väl inne i stan käkade vi "brunch" på donken och så blev de lite shopping , tiden sprang iväg som vanligt
jag lyckades hålla i mina pengar idag iallafall , inga himlans onödiga köp direkt. blev några par trosor , och nu har jag nog tagit igen underklädes shoppingen jag lovat mig själv (';
annars så hittade jag ett par jeans på vero moda som jag typ kärade ner mig i , tänker på dom fortfaarande.. måste prova!
drog hemifrån stan och en runda hem till johanna för att hämta lite grejer , sedan blev de en mysig hemmakväll i ensamhetens tecken... endast pappa hemma , och hur kul är de?
men de hade sig en anledning , först så blev jag tvingad av mamma och sen så hade jag dubbelmatch idag tidigt på morgonen .
redan kl 8 imorse var de uppstigning , 2 matcher mot älvsjö stog på programmet, matchstart 10 samt halv 12 , lite tajt ja.. dom var nämligen efter varandra .. matchresultaten blev 4-3 samt 3-4
båda bra resultat tycker jag , orkar inte säga så mycket mer om de. för då blir de typ en sidas referat , haha
kom hem igen , vilade , duschade och käkade och sedan drog jag iväg för jobb , tog drygt en timme och så har jag tjänat ihop pengar för ett par nya byxor , naajs... gäller bara och hitta dom också iof..
sen har jag vart i eriksdalshallen och kollat på när brors lag lirade
sen har de inte hänt så mycket mer
puss sötisar, nu ska jag sova gott ♥♥




mys från casa de nathalie 
puss på dig gumman , du betyder ♥

Kommentarer
Postat av: lotta

Jag är fotografen(A)

2008-10-19 @ 23:40:15
URL: http://lotteas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

naaw de värmer!!! (om du mena mig :S)

2008-10-20 @ 18:25:48
URL: http://nathaliiies.devote.se
Postat av: johanna

hahah fan vilken helg xD Det är ju jag på bilden men vem är det du menar? Nathalie eller jag? :S smått förvirradxD puss på dig salami<3

2008-10-23 @ 19:42:10
URL: http://johannastahl.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0