tisdag

hejsan gullungar, vad har ni för er?
sitter här med so frågorna framför mig... *gäsp*
nästa fråga är "varför tror du att de hände?" och de handlar om attentatet 11 september , inte fan vet jag är mitt svar...
urrrrrrk ... kom hem för snart en timme sen iallafall , bussen var sen och jag var kvar i skolan med johanna och sydde .
annars har vi haft syslöjd , spanska och engelska idag. ganska soft... på syslöjden jobbade jag i snigelfart med att brodera en kavaj på min bild... gjorde typ tre rader.. grreeeat
på spanskan hade vi prov på regelbunda verb och på engelskan gjorde vi också verb
om ett tag ska jag pallra mig iväg ( ja jag ska faktist gå :o ) till haningevallen för spelarmöte i fotbollen , skönt med lite paus från plugget, har även hört rykten att de ska bjudas på bakverk och läsk så de låter ju bra (;
hihi , men nu ska jag fortsätta ett tag
puuusss


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0