sweet dreams

vanligtvis brukar jag inte vara den som sitter inne på stylebystars så ofta, men idag kollade jag faktist igenom deras hemsida , hittade en klänning jag spanat på tidigare som var på rea och hittade även en ny gobit,... blir sugen på att beställa... mmmm....
de är båda nästan samma modell , korsettliknande överdel och så en rosett i sidan , men jag gillar rosetter (:
gillar nog den rosa mer , överdelen ser finare ut.. men man vet ju inte hur de ser ut på
men mitt stora frågetecken är storlekarna... jag är väldigt annorlunda i storlekar , mina höfter är så himla stora , båda klänningarna finns i strl 38 och de borde ju passa då jag hört att de är ganska små i storlekarna ?
någon som vet mer än mig kan gärna få tipsa mig lite =)
     
159 resp 99 kronor från stylebystars

Kommentarer
Postat av: Nathalie

superfina båda två men den till höger va mest nordig;)

2008-10-06 @ 20:59:30
URL: http://nathaliiies.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0