sleepy time

gäspgäsp... nu ska jag krypa ner i sängen till ännu ett avsnitt av top model , brukar kunna bli lite småtrött när jag tittar på de så då kommer sömnen av sig själv (:
funderar på om jag ska öppna fönstret och sova med de öppet inattt... idag på förmiddagen tog jag en nap under två täcken och de var riktigt mysigt.. men de brukar bli ganska varmt i mitt rum... hmm...

imorgon ska jag och gabriella en sväng till stan och shoppa , blir en skönt avbrott i pluggandet . för mig går de inge vidare... har ingen bra teknik som får mig att konsentrera mig , något annat kommer alltid i vägen , vi har massor med läxor just nu . på tisdag har vi spanskaprov, onsdag so prov , torsdag ska eko bomull uppsatsen vara inne , och på fredag så har jag inlämning av insändare och lite sånt.. de har jga ingen vidare koll på . dessutom har vi matteprov nästa onsdag .. urrrkkkk , jag behöver lov! *pust*
vi hörs imorgon sötnosar ♥



ibland har jag lust att förvandla mig in till en liten söt pingvinunge och kura ihop mig i den lilla fickan hos mamma/pappa , myys

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0