organic cotton hit och dit

ekoooolooogiska mig dit och ekologiska mig hit
nu börjar jag bli riktigt trött på dehär.. och jag har låååååååååååååångt kvar på min uppsats...
bara att leta onödig , oanvändbar information tar på mina krafter... men jag vill gärna få ett bra betyg i slöjd så.. vet inte om min byxdress kommer bli så avancerad.. tar med bra exempel också , vad sägs som att gämföra växelgödning med en människa som tränar hela sin kropp istället för typ bara armarna ? och att gämföra konstgödsel med steroider , de hade ni inte tänkt på va?
här är mitt superheta collage till min framsida som jag gjorde i paint *stolt*
önskar man hade ps eller nått... gillar att pyssla med sånt här (:
alla bilderna var faktist i väldigt bra kvalité , förutom bilden längst ner till höger..
men jag var i desperat behov av en till bild så ,... heh ;p


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0