onsdag

hejsan solstrålar , mår ni bra?
ska snart pysa iväg på träning , sry att de inte blir så mycket bilder föresten ... mobilen blir helknas när jag kopplar in den bara..
kom precis på vad jag har för trosor på mig också... på träningen ,.. greeeat :p
hade matteprov och so idag i skolan , var ännu en helt ok dag. matteprovet var ju inte roligt , men man har vart med om värre liksom. gick väll bra tror jag ? kännde inte att jag tvekade så mycket direkt. men alla rätt blir de nog inte, får hoppas på mvg iallafall
nej nu måste jag slänga på mig lite kläder och rusa till bussen
puss

du är ljuset i mitt mörker , jag behöver dig

Kommentarer
Postat av: gabriella

jag vet att jag är det, men vi träffas ju imorron så du behöver inte sakna mej :p

2008-10-15 @ 18:08:22
URL: http://gabriellla.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0