on tonights episode of the freak show....

hejsan hoppsan , sitter här och försöker välja kläder.... svårt men jag ska nog hitta nått !
ska på middag med laget , ni förstår.. man vill inte va för uppklädd men samtidigt inte för vardagsklädd . svårt ..
just nu har jag bytt ut mitt träpärlhalsband och min svarta oversize tisha mot en blå .. vet ännu inte vad de blir till men de lutar antingen mot ett skärp eller mitt rosa halsband .
nog om de , idag hade vi svenska . första lektionen skulle man jobba klart med alla arbeten , och jag som hade glömt min bok hemma hade efter 5 minuter inget mer att göra. så jag började sitta hos challe och flumma lite eftersom hon också var klar . sen efter att vi hållit på att testa hur viga vi båda var ett tag så slutade typ hela klassen jobba, vi hade istället något som man kan kalla för "freak show" hosting tobias
vi gjorde konstiga saker och tobias gick runt och sa "du är ett freak"
lite skumt , men skönt då jag inte orkade med så mycket annat..
på eftermiddagen hade vi redovisning i "hej ord lyx" där vi ska problematisera och sätta perspektiv på olika etiska dilemman . tyckte redovisningen gick ganska bra , bara de att joakim inte kunde läsa de jag skrivigt.. -.-
efter lite snabb fika på mentorstiden började vi jaga lärare . först mats , sen michaela och till slut mohammed . efter de gick jag , nathalie och gabriella till centrum där jag köpte min saltsten , hihihi
gabriella köpte även soppa... lite wierd som hon är
vi drog hem till mig , satt vid datan och lollade runt lite . sen inte så mycket mer .
hon drog precis hem .. eller ja en halvtimme sen då, och då har jag spanat på kläder
aja nu ska jag... leta mitt halsband (:
pusss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0