mjau

gäsp... tänkte gå och lägga mig nu , är helt slut. har inte pluggat något alls idag .. inte bra :/
får ta och jobba lite imorgon och/eller i helgen för att skriva mitt arbete om bomull .. annars har jag inte så mycket... försöker fortfarande komma på ett ämne till min insändare, men snackade med tobbe idag och han sa att de var okej , så ni kan väll inspirera mig lite , vad brukar ni störa er på ?
just nu för mig är de mest folk som aldrig är nöjda, som alltid ska ha allt , allt ska vara perfekt osv. de som inte nöjer sig med de lilla , och så besservissrar(?) .. men vet inte hur jag ska skriva om de på ett bra/roligt sett... vi får sse hur de går
pusss

Kommentarer
Postat av: Åsa

ditt nya tema är jätte fint. Jag gillar headen

2008-10-02 @ 19:41:27
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0