lill-gammal ?

Tidsfördriv...

[♦] Vet hur man kokar kaffe

[ ] Tvättar kläder själv

[♦] Kan laga mat själv

[ ] Tycker att politik är spännande

[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner

total: 2

[♦] Går i skolan alla veckodagar.

[] Har en penna med mig överallt

[♦] Har aldrig fått kvarsittning

[♦] Har sett talkshows

[♦] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det

[ ] Dricker kaffe minst en gång i veckan

total: 4

[♦] Vet hur man startar en diskmaskin

[♦] Kan räkna till tio på ett annat språk

[ ] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det

[♦] Föräldrarna litar på mig

[♦] Kan klippa gräset

[♦] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt

[ ] Kommer ihåg att vattna blommorna

[♦] Pluggar när jag borde , eller kanske snarare måste...

[ ] Lyssnar och tar till mig på lektioner

[ ] Kommer ihåg att mata djuren

total: 6

[♦] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det , haha de står ju där?

[♦] Kan städa upp efter mig själv , om jag måste (;

[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light

[♦] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver

[♦] Förstår skämt första gången jag hör dom , oftast? :p

[♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦] Kan skriva snabbt på tangentbordet

total: 5

[♦] Har kommit på att vädret ändras varje timme

[ ] Kan se på någon het utan att tänka på sex - *vissel*

[ ] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar

[♦] Kan läsa ut en bok

total: 2

Min mentala ålder:
hehe , 19 ... de var väll ganska ok ?
men de blir lite fel i ordspråket....
gammal i kroppen men ung i sinnet , snarare tvärtom liksom (;
nehe... blev visst inge mer plugg . dags att pysa till mötet
hörs ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0