jag = björn borg?



ja imorgon är de ju dags för spexfoto , tänkte ju igentligen vara nörd men nu har jag typ ändrat mig ... till björn borg.
eller alla tycker ju typ att jag ska föreställa en "kvinnlig version" av honom.. höhö... lär ju vara lite svårt...
ska typ låna johannas chockrosa siden/box kallingar och sen så vet jag typ inte
 mamma brukade ha några tjocka hårband liknande dom på bilden men hon har typ slängt dom , panik !?
kan få bli att jag kör med ett smalt ala kim style (tjejerna vet vad jag menar)
sen är de ju grejen med överdelen , pike eller linne liksom?
jag har en rosa fejk pike från fred perry  , men den är typ för liten så.... kanske får fråga brorsan snällt .. de borde han ju gå med på ... sen krävs de ett tennisrack , svettband och de klassiska street skorna.
jag har inga så jag kanske blir tvungen att låna min pappas , eller kanske nån kille i klassens ? *blinkblink*
ska ju inte direkt springa i dom så :p
nej nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa på mina självlockar med en fin liten knut på huvudet , sen blir de smoothie och debatt med blondinbella & hells kitchen
ska bli mys
pusssss


Kommentarer
Postat av: Nathalie

2008-10-10 @ 09:21:57
URL: http://nathaliiies.devote.se
Postat av: Åsa

uppdatera mera!!

2008-10-11 @ 14:11:40
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0