im still thinking about you

en klok person sa till mig :
kärlek finns inte alltid där man vill ha den,
de är något man ska ta vara på när den finns och verkligen ta hand om ,
för man vet aldrig när den kommer igen 

kännde verkligen mig berörd av den , känndes som en pil rakt in i hjärtat . 
fan vad jag saknar de , varför kunde jag inte ta vara på de jag hade . för jag vet att vi hade någonting 
jag gillade dig , men fan . varför var jag så dum och inte tog chansen ? 
den tanken följer mig varje dag , varje gång jag ser dig

varför tog jag inte chansen ?




Kommentarer
Postat av: lotta

hm...ibland gör man misstag.

Det kan drabba den bäste.

2008-10-20 @ 23:33:44
URL: http://lotteas.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0