im lost in the rhythm

hejsan gullungar, antar att de flesta av er sover just nu... inte jag iallafall .
som ni märkt ser bloggen lite konstigt ut... håller på och fixar de.. men orkar inte just nu . bilden blir liksom för liten ?
ska försöka göra en större sen när jag får tid dårå..
idag i skolan hade vi syslöjd, kul (:
typ den ända lektionen man slipper allt tjat om typ läxor och sånt skit... usch!
jag hann väll inte speciellt långt... sydde "the croutch" på min shortsdel on the byxdress... undrar verkligen hur den kommer bli , kommer ju inte ha den i skolan direkt , men de skulle ni allt vilja va? (;
på eftermiddagen hade vi idrott och dans/rytm , jag har då aldrig kännt mig så lost altså, puh!
kom inte ihåg nått av stegen , och medans alla andra typ stog och räknade takten och bytte danssteg så var jag helt efter.. åkte hem för att plugga, men de blev mer en avslappnad eftermiddag , vila och sånt , trots att jag behövde plugga, men visst behöver man både och ?
sen fastnade jag vid tvn och såg på dif- norrköping , suck.... inget positivt där inte
nu har jag suttit och skrivigt lite på min svenska insändare,... dock för hand, hade inte planerat de men de får bli så eftersom jag lär behöva jobba imorgon också
nej nu ska jag skriva lite till innan jag hoppar i säng
puuuuuuuuss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0