im flying away

godmorgon där ute , sovigt gott?
de har jag iallafall , sov med öppet fönster faktist . men fick kurra ihop mig under mina två täcken , mysigt (:
de blåste lite också iof .. men de gjorde mig inte något (:
hade iof inte så mycket öppet men ...
nu sitter jag här framför datan inkrupen i ett av mina mysiga täcken... var nere och gjorde frukost i de för ett tag sen och nu har jag en liten fläck på de :(
blev en hallonsmoothie med juice och turkisk yougurt (varför kan mamma och pappa aldrig spara den vanliga yougurten till mig !? ) toppat med en nötblandning från gårdagens efterätt .
jag gillar att dekorera mat, som att leka med den fast finare .. haha typ
nej nu ska jag nog ta tag i att klä på mig ... ska ta bussen från mig om 20 minuter och jag sitter här i mitt täcke ?!
sen blir de att byta busss.. men jag är inte säker att jag kommer hinna med den .. gabriella förvirrar mig lite.
vi hörs senare när jag kommer hem ,  gabriella ska nämligen träffa en söt kille inne i stan sen (;
då blir de plugg och bloggning .. hehe (:
pusss sötnosar

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fin blogg! Kolla gärna min blogg oxå:)!

2008-10-06 @ 20:21:17
URL: http://cmartinsson.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0