i want to break out of my diet

jadå.. nu var de dags för mig att gå till sängs, känns konstigt då jag typ precis klätt på mig... höhö.. provade min nya kofta med en rosa klänning och ett flätat läderband , och mina nya mysiga ullstrumpbyxor , mys!
lägger upp bilder på de imorgon .. blev iallafall lite underkläder och två koftor. så nu kan jag väll bocka av de i guess...
tror jag ska skriva lite till på mina so frågor,. men jag har suttit här ett tag och funderat över två frågor som jag inte riktigt fattar/inte hittar svar på .. och nu sitter jag och dreglar över de två tomma pringelsrören & pepsiflaskan som har parkerat i mitt rum... mmm... yummmi * dregel*
nej sova var de , hörs imorgon sötnosar

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0