gö rätt med en dagens

tänkte passa på att göra min lista som jag typ nästan glömt bort , men blev lite påmind när emma skrev om den i sin blogg , hihih

kör med en dagens lista idag , skoj liksom

dagens :
humör -
glad och flummig (:
fundering - morgondagens middag....
frisyr - just nu en slarvig knut , men ska nog släppa ut de
mat - i skolan - indisk korvgryta , resturang - fläskfile
person - tobias , haha lugnt!
kläder -  oversize t-shirt , halsband och strumpbyxor
vill ha - maaaaaaaaaaaaaaaaaaat
måste - ta bussen om 20 minuter, oh shit!
längtan - saw maraton imorgon (: 
tv program - 
har inte sett nått , och tror inte jag hinner se nått sen heller,.. top model kanske 
kvälls-sysselsättning - 
lagmiddag på greken i trollbäcken

föresten , om ni läser de här (om , jag vet att ni gör (; ) så undrar jag lite vad ni görls (och oskar och tim) vill ha på pizzorna imorgon ? alá moi herself liksom , hihi
skriv gärna en komentar så jag vet :)

Kommentarer
Postat av: lotta

Beror på om man gör själv eller köper. Men något utav chapminjoner, annans eller tonfisk står högst på listan här!

2008-10-25 @ 00:10:23
URL: http://lotteas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

håller med challe, inga champinjoner!

men en klassiker som hawaii e ju aldrig fel. Spelar heller ingen roll om den e hemmagjord eller köpt ;)

2008-10-25 @ 14:48:34
URL: http://nathaliiies.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0