en timme senare ?

gäsp... jag måste då vara väldigt konstig av mig... inte mycket pluggning har de blivigt , har försökt , men jag är inte på sånt humör där orden bara flyger ut ur mig , om ni förstår vad jag menar ?
mitt problem innan är att jag inte vetat vad jag ska skriva, men nu när jag typ löst de så är mina fingrar inte på *nuvilljagspringapåtangentbordet* humör . känner mig alldeles seg. är för trött . men orkar inte lägga mig för att vila, vill inte belöna mig själv med de. hur de nu var med kläderna till imorgon då... hmmm....
just nu har jag bara ett alternativ ...heh....
men jaja, inte så jätteviktigt . jag kommer ju inte dö av de , inte precis så att de jag valt är speciellt annorlunda eller utmanande . lägger ut en bild sen , nu ska jag koka mina nudlar och köttbullar och sen (ojfan nu snarare) blir de film och plugg.. pussssss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0