den där ***** gubben

hejsan hoppsan allihopa ,
sitter här och pluggar... har faktist fått in speeden nu , skönt!
mitt problem är ju alltid att komma igång , komma på vad man ska skriva om ..
o fy f a n vad jobbig den här veckan har varit , men den börjar lida mot sitt slut . skönt . i helgen vill jag helsst inte ha något plugg som tynger ner mig , vill bara ha en skön , avslappnad och rolig helg! helt ledig är man liksom , de är ovanligt.
vad har jag gjort idag då ?
åkte till skolan , stog och knackade på i matsalen typ 5 minuter till jag och charlie insåg att vi skulle vara i rörelserummet *greeeeat* , till min förskräckelse så var de samma fotograf som förra året, jag och emma hatade honom då . och nu har vi även fått gabriella med på vår sida .
jag fick sitta ner , shit... då börjar man verkligen inse att man är riktigt kort! men jag fick sitta ytterst och eftersom vi fick trycka ihop oss så mycket så satt jag lite snett, men jag är inte avis på nathalie . seriöst jag skulle fått damp om jag skulle fått stå i mitten mitten en gång till rakt framifrån!
tycker synd om dig gumman ... men du blir säkert bättre än mig ..
de känndes jättekonstigt att sitta ... jag har verkligen ingen bra hållning och de känndes ju direkt, började ju säcka ihop från första början , och i ansiktet känndes de som att kinderna blev för tunga när jag skulle le och dom bara halkade ner,.. skit konstigt (;
just nu funderar jag över vårat spex-foto på fredag, jag vill ha byxor med hög midja ,skorta och glasögon . men just nu har jag inte riktigt kommit på vad jag ska ha för byxor/tröja... funderar över att sno en från brorsan , eftersom han vägrar låna ut en till mig.. men jag måste ju prova först... de får bli min belöning/mission när jag är klar med pluggandet.
nu måste jag skriva mer
puuuusssiii

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0