data+plugg=sant?

hej hopp alla smarriga personer (:
sitter nu och pular med lite småsaker runt bloggen , fungerar väll ganska bra .. förstår mycket mer nu !
annars så har jag precis ätit en god höstgryta och funderar på att ta till min bok , hmm.... nej nu ska jag njuta av min fredag... inte nån jävla bok
tänkte också tipsa om hemsidan spellic , fick reda på sidan av min kära kusin , tacktack!
sidan förenklar pluggandet bigtime för mig , så varför inte prova?
fast de beror ju såklart på hur man lär sig bäst men jag lär mig lugnt bäst vid datan , man är ju en datanörd?
hihi ... puss på er


Kommentarer
Postat av: Åsa

glad att jag kunnde hjälpa till:)

2008-11-02 @ 17:54:32
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0