and the day just ran away

halloj där (:
känns som hela dagen bara flugigt (?) iväg ...
väcktes av gabriella vid 11 då hon hade väntat en timme på att jag skulle vakna , stackarn (a)
velade om och om igen om (haha) jag skulle åka på min match eller inte... tillslut beslöt jag mig för att försöka.
ungefär 20 minuter innan våran samling... höhö...
matchen var i nynäs så mamma skjussade iväg mig , kom i bra tid och jag och linda fick gå en egen liten tur i nynäs. mysigt men alldeles öde...
tänkte inte säga så mycket om matchen , eftersom jag vet att större antalet av mina läsare inte är sååååå jätte intreserade av sånt (;
men vi vann iallafall med 15-0 
periodsiffrorna var 0-0, 0-9 och 0-6 . då förstår ni att vi var ganska sugiga i första...
sen efter en lång resa hem så är jag hemma tillslut, ska duscha och sen avnjuta en trevlig lördags middag
sen kanske jag måste plugga lite... hmm... :/
ska försöka o komma tidigt i säng då vi har samling till morgondagens match HALV ÅTTA!
uschamig... men vad gör man inte .. eller.. ;p
puuuusss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0