ah ah ah ... leeets isdansaaaa

hejsan *gäsp*
ska snart göra mig i ordning för sängen , förvånar mig att jag ens är trött faktist.. var ju uppe till typ 3 igår och gick upp vid 11 .. kvällen har spenderats vid datan och kollat på bla. stjärnor på is , var ett helt ok program. bara de att jag inte förstår nåååååågonting på vad de bedömmer på .. man tror att dom e bra och så var dem sämst liksom (;
min favorit är lugnt tony erving , hahahah .. blev så chockad när han va med!
får se hur vidare jag följer de , mina kompisar vet ju hur jag har dissat "let's dance-wannaben"
nej nu ska jag bara lägga upp dagens låt , kolla klart på top model innan jag slocknar för dagen
pussss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0