ynglingarna och gamlingen

hejsan svejsan allihopa , mår ni bra ?
jag sitter här och "roas" åt mitt ooooooooooootroooooligt roliga so arbete, men nu är de faktist lite (yttepytte) intresant .
söker nämligen information om den första persondatorn (pcn) men de går inte så jättebra....
idag var de upp tidigt som gällde, spelade match mot huddinge , gick inge vidare. vi förlorade med 5-3
sedan blev jag kvar i hallen eftersom bror min spelade, HUV laget spelade och de var flera roliga med , bla min fotbollstränare göran , som var överlägset äldst i laget, kanske tom på planen också.. höhö
roligare match än våran iallafall, sen kom jag hem , duschade och sov en stund (ungefär 2h)
nej nu måste jag fortsätta, vill ju inte komma i säng för sent pga. de här arbetet.
puss!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0