which way to go ?

hejsan hejsan, sitter här med lite halvt emo ögon efter att ha duschat hos challe..
festen var supermysig , varm pool... mmmm... kul hade vi med :d
challe blev nöjd över sina presenter som var lite olika saker bla. en tegelröd kånken (:
men vårt stora tema för dagen blev ju såklart mitt, "ragg" . behöver inte nämna några namn här tycker jag.
men jag ville ju prata om de så, vem ger inte dom bästa råden om ens bästa vänner?
jag vet att dom står bakom mig, vad som än händer. med eller utan pojke , dom tar mig för den jag är.
just nu är jag väldigt delad om mina känslor, ena sidan vill skynda. men andra inte, jag vet inte.
jag är inte en person som tar första steget, men nu med omständigheterna så känns de som jag måste
jag är kluven =/

nu ska jag sova, upp tidigt imorgon för match redan kl 10 borta,
sedan är de direkt vidare till nästa match i hässelby. hm ... får se hur jag orkar med de.
puss på er sötnosar, ni vet vilka ni är ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi kommer alltid stå bakom dig:)<3

2008-11-30 @ 23:27:35
URL: http://lotteas.blogg.se/
Postat av: Mari

Hej!



Här kommer en superfin julklapp till dig och dina läsare från oss på www.paprikastore.se.



Ni får 20% Rabatt på hela vårt sortiment med märkeskläder, ända fram till julafton.

Skriv bara in TOMTEN i rabattkoden i kassan.



Ha en underbar dag!

Mari

www.paprikastore.se

2008-12-01 @ 08:15:58
URL: http://paprikastore.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0