what's the story morning glory?

gäsp... klev upp ur sängen för snart en halvtimme sen... OJOJ! bussen går redan om 20 minuter ... icke bra.. jag som inte ens har kläder på mig
sitter annars och surplar i mig en god hallon smoothie , kanske inte lika fin som den på bilden men de är ju smaken som räknas (;
idag ska vi iväg till gymnasiemässan med klassen, jag ska titta på lite olika mediegymnasier och lite olika medie inrikningar , visste ni om att media inte kommer finnas på programmet om nått år ? inte visste jag de iallafall .
kanske träffar någon kompis från innebandyn där i nått stånd, vi får se !
nej nu måste jag fixa till mig innan jag springer till busselibussen
hoppas ni får en trevlig dag
puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0