bakelibakis

tjoho mina gullepluttar , har ni för er ?
jag sitter och funderar lite över mitt so arbete , den här gången är de mer funderingar och sånt än fakta , vi ska hitta 5 historiska händelser som påverkat ens liv, sen också 5 som påverkat ens föräldrar & mor&farföräldrar
vad har jag annars idag då... i skolan hade vi so , satt och tryckte ut information som jag sedan ska försöka relatera till min familj och sånt .. min mamma tycker jag borde ringa min farfar , men ... är rädd att jag kommer somna då han kan babbla på looooooooooooooong time ;p
på eftermiddagen hade vi lite läsning och diskusion om boken vi läser. sedan åkte jag hem , blev otroligt sugen på lussebulle(igen) och varm choklad . men när jag tog fram kakao och socker så växte de fram ett litet sug och jag plockade fram resten av ingredienserna till kladdkaka och gjorde några myffins , supergoa blev dom iallfall , kan väll lägga upp recept sen (:
förutom att sitta och tänka så kollar jag på eva och adam serien * hihi* , är verkligen inne på att se alla nostalgi serier nu .. men dom är ju så gulliga!
och så hålle jag på att äta clementiner... dessa är med kärnor så jag typ "öppnar" dom så att de blir som konserverade..
hur konserverar man igentligen clementiner ? hmmm.....
fundera på de!
puss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag ringde min farmor ;)

2008-11-10 @ 20:33:32
URL: http://nathaliiies.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0