puss på er

ja då vare dags för mig att krypa till sängs, ska försöka komma upp någolunda tidigt imorgon så man inte sover bort hela morgonen innan man ska iväg. ska försöka ringa farfar och se om man kan luska fram något ur honom , sen får man väll skriva lite mer , måste även göra slöjd. men nu ska vi inte snacka gott om tid , jag måste faktist åka 10.40 , och såååå tidigt orkar jag inte pallra mig upp , men de blir väll nån timme. får fortsätta jobbet hemma sen, får sluta när jag ätit och vi har diskuterat så de är ju skönt . kanske ska möta upp linn men nu har jag inte snackat med henne på ett tag, kan de vara för att man inte har nå pengar på telefonen?
puh! tog precis av min boobsquuezer till klänning , vilken lättnad liksom!
sitter i en tubtopp och ett par strumpisar nu , tänkte lägga mig i sängen och försöka varva ner lite genom att kolla lite film. tills dess får ni ha de bra sötisar
gonatt ♥



här är bilder från idag och igår , men jag hade på mig ganska i stort sett samma saker , typ..
kofta från zara , klänning(under) från ginatricot , mammas skärp , dubbla strumpbyxor från h&m båda , knästrumpor från h&m, inomhus - stickade tofflor från farmor och utomhus - jacka och mössa från h&m och stövlar från nilssons
(jag hade inte på mig de gröna halsbandet idag, råkade bara åka på nu när jag satt vid datan , varför? jag har iiiingen aning)


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0