soon to be friday , again

hejsan gullisar!
sitter här och e lite kvällsdeppig , as usual.
tänk om man slapp vara ensam dom här kalla vinterkvällarna, jag skulle då hoppa högt i taket
ingen kul på msn eller nånting, varken brorsan kan man prata med. massor med städning som behövs göras och ett mattehäfte att skriva klart. men usch, jag känner bara inte för de.
okej dag idag, so och idrott. vi hade redskapsgymnastik, vilket för mig innebär ångest. hur lätt är de inte att göra illa sig på de där konstiga redskapen ? ååååångest biiiig tiiiiime. nej inge vidare altså.
tom de typ "ovigaste" killarna i klassen klarade sig bättre än mig, men man är ju lite feg så.
sedan så kollade vi in fredrika bremer, ganska najs skola. men vet inte om de är nått för mig. har iallafall kommit över de min faster sa, jag ska gå ut med bra betyg hellre än att pina mig igenom något jobbigt pluggprogram. så de så!
annars så läste jag en gammal konversation mellan mig och en supergullig kille, sötast var nog när han frågade
"tycker du att jag mobbar dig?"
"ööh, du ? nej verkligen inte"
"okej, för jag ska sluta vara dum"
gud va söt altså (:
men just nu verkar allt vara påväg att bli bättre, tom marcus är schyst i skolan . vad har hänt liksom?
nej nu ska jag väll fixa lite grejer innan jag går i säng
puss på er ♥


en "söt" bild på mig från igår, mellan varven med riskaksbilderna , hah (;

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0