nti någon?

hejhopp, idag har de vart fullt upp för hela slanten. lite ledig tid nu på kvällen och lite ledigt på eftermiddagen då vi typ hade håltimme.. studietid rättare sagt.
dagen började med en stoooooooor blåsning utanför fönstret. *ouuhhhhhhppnnnnhggh* (hahatyp) låter de utanför förstret. utanför täcken vare typ grymt kallt, men eftersom jag inte har en gnutta värme i mitt rum så är väll de inte så konstigt -.- någon som vill komma och värma mig? (a)
segade mig på med kläderna så frukosten fick åka med i väskan. har nästan tagit chiquia smoothien som en drog nu, men banan annanas såklart!
när vi kom till skolan så spenderades mt med att fika, lite mysigt sådär. so lektionen fortsatte vi att jobba om marco polo. oooooooooootroooligt intresant -.-

lunch och sånt blev de sen, efter vi käkat så drog challe och jag med hennes syrra (som var med hela förmiddan) så hon skulle lära sig hur hon skulle gå tillbaka till sin skola sen, eller typ för att hon skulle lära sig att gå till vår skola ^^
jag som ville röra på påkarna lite följde med, förövrigt så älskar jag snö så vill ju spendera mycket tid utomhus (:
först när vi kommit ner för pisstrappan så ser jag jolsson som står och gör sitt berömda (sexy face) . what !? tänker förvirrat typ. sen så ser jag ju resten av killarna som gömmer sig imellan två stolpar... yeah. med snöbollar i handen .
får lite smått panik men jag fortsätter gå, eller ja kanske ett steg eller två. sen så blir man ju överöst med snö i ansiket. någon tar tag i min arm och börjar dra mig mot slänten. o jag med mina superbra skor bara glider med ^^
då hade jag någon bakom mig, ingen aning. men sen kommer jonte och bär upp mig i mina ben .
sedan så typ börjar dom halv gunga mig och så när de kommer över räcket så släpper jonte mina ben för tidigt.
duuuuktigt , tack för blåmärket föresten . very nice (de var ditt fel)
täckt i snö och blöt i häcken fick man pallra sig upp till slänten och in i skolan. de kan man säga var de mest händelserika på min dag.
vi hade engelska då vi skulle läsa, dock satt vi mest och snackade sex . haha !
men när patrik kom in blev de tyst. vi slutade efter att ingen knappt gjort något. då skulle jag och challe fixa larmet som var kvar på mitt linne. vi drog upp till centrum , sedan kolla vi lite till. sen drog vi tbx. chilla lite i cafeterian och sen var de extra slöjd. inge super intressant men helt ok. jag fick mvg på min bomullsuppsats iaf.
de roliga var att lärarren hade skrivigt "de märks att du är engaskerad i ämnet , de märks när du skriver" typ
haha, liksom vadå? ekologisk bomull , mitt favoritintresse eller vadå ?
vid 5 drog jag och challe in oss mot stan där vi skaffade lite käk, bestående av 2 st dubbla cheese . hihi, och de lär bli fler ^^
sedan när vi gick mot drottninggatan från pendeln blev vi stoppade av en polis, han sa att de hade varit ett bankrån och att stället var bombhotat... grreeeeat. vi fick gå värsta omvägen men de funka väll. man blev ju lite rädd!
rushandes mot tbn så hann vi inte riktigt käka våra burgers. så runt sprang vi med en varsin cola i handen och en påse med burgare , haha!
vi tänkte att vi skulle käka dem på tåget, vilket aldrig blev av då vi stog packade som sillar. medans vi som vanligt stog och snaackade lite och började asgarva typ högt, så stog en tant(medelålders) brevid och var typ verkligen insatt i vårt samtal. och innan vi ens börjat skratta så står hon där med värsta hästgarvet. man ba , okeeeeeej ?
haha. men nu börjar de bli lite långt så jag ska försöka fatta mig kort.
vi kom fram till ks gymnasiet och de var helt okej , medialokalerna dock inte super. men bra arbetssätt i övrigt.
vi var på två möten , ett nv och ett mp . båda liiiiiiiiiiika tråkiga, och vi hade ju ännu inte käkat. jag ville nästan ta upp en burgare och börja snaska. men de fick jag inte för challe :(
sedan när vi kollat runt och klockan började närma sig 8 så kom vi in i ett rum, lite random sådär och vi började fråga lite om skolmaten och så. de erskännde att den inte alltid va så god, men då hade man ju lyckligtvis ett subway precis brevid. haha sa jag , eller donken ^^
jag tittar menande på challe och gnäller om att jag fortfarande e hungrig. 
då kommer challe på tanken att fråga, asso luktar vi burgare eller? haha !
killen som vi snackat med svarar:
- ja asso... nu när man tänker efter så gör de faktist de!
HAHAHA, VI HÖLL PÅ ATT DÖ AV GARV!
sedan så himlar vi lite med ögonen , challe öppnar sin väska när donkenpåsen ligger nerklämd.
ja man an ju alltid lägga de i väskan säger hon typ
ja eller så behöver man ingen väska säger jag och visar innefickan på min jacka
då brast hela rummet ut i garv, de hade vi fan kul åt hela vägen till bussen :D
haahahah.. men de var verkligen så myhcket roligare där
ni andra missade någonting!

imorgon är de skola som vanligt, so tror jag vi har. sedan engelska o spanska.
extraslöjd och sedan vid 6 ska jag till nti gymnasiet, dock verkar de inte vara nån som hänkar så jag känner mig lite lonley.... får väll ragga imrn i skolan , hihi
de ligger nästan vid cyber, vid de där sjukhuset om ni som var med kommer ihåg^^
nej fan , nu ska jag bädda nere i soffan för att sova på nått ställe med lite värme iaf
och där lär man ju inte somna om iaf ,, bra de
men bara så ni vet, jag ligger på säkra sidan
puss'!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur kan du vara i ditt rum utan element?!

2008-11-25 @ 07:58:59
URL: http://tvins.blogg.se/
Postat av: erika

Haha asso jag har ju element. Men dom är typ cp ..

2008-11-25 @ 16:55:20
URL: http://erikass.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0