nobody's perfekt

hej hopp gummi propp , ska nu pallra mig vidare till sängen.. är inte så trött men måste ju så.
varför kan jag aldrig bli trött? idag har jag faktist inte powernapat någonting, förutom en liten slummer på 5 minuter i en fotbollsmatch. kanske man ska börja ta piller mot de?
imorgon har vi förmodligen (?) so och idrott, kul
eftersom vi inte haft idrott på typ, flera veckor så ska de bli roligt. annars så ska vi typ lira bandy så de förnöjer ju tillvaron lite till, haha.. och så kommer man ju ihåg en gammal incident som hände där när vi skulle ha bandy för några år sen.. 6-7 tror jag de va.. haha, kommer fortfarande ihåg de. liten och oskyldig var jag då och inte typen som tacklade värsta biffen över sargen. och de gjorde jag ju inte
haha, fanskapet tappade balansen och ramlade över , haha.. gulligt (:
nej nu ska jag smörja in mina feta stockar till ben ,
puss <3



matchen jag såg idag var såklart holland-sverige, vet inte varför. men jag tycker faktist dirk kuyt verkar vara jättegullig. han är faktist riktigt söt, men hittar ju såklart inga smickrande bilder -.-
vet inte vad de är med honom, han har lite konstig näsa ... men håret och fräknarna är ju så gulliga... hihi
men sen när blev "färgade" hårfärger , min typ?

Kommentarer
Postat av: Lotta

liknar han inte någon vi känner....(a)

2008-11-20 @ 20:07:14
URL: http://lotteas.blogg.se/
Postat av: erika

neee... inte längre iaf (a)

:(

2008-11-21 @ 00:14:56
URL: http://erikass.blogg.se/
Postat av: Lotta

awh...:(

2008-11-21 @ 14:36:09
URL: http://lotteas.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0