nattvaka?

gäsp... ska snart krypa till sängs då , har funderat på en sak... jag har faktist ganska regelbundna sovtider
ser nu att jag har klämt iväg 3 inlägg inom 5 minuter på de senaste tre "nätterna" .. imponerande!
fast man kanske borde sova lite tidigare... men de är liksom nu min klocka "ringer" *hihi*
har suttit med pappa och gått igenom son i ungefär en timme så nu är jag trött iallafall , sen ska jag fixa ett annat so grupparbete som jag måste skriva ut , puh!
de fixar jag imorgon
pusssss



de är nästan så att man blir sugen på att val-vaka inatt, ändå har jag inte vart så insatt... men tycker bara de är kul att veta saker innan andra (; hhmmm... vi får se hur de blir med de . tror jag låter datan vara på .. så får jag se om jag sätter på 1an sen .. skulle väll vara typ vid 5 då .. om jag orkar upp :d

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0