movietajm

hejsan hoppsan gullungar , hoppas allt är bra med er (:
för mig är de prima , lite trött men de är väll okej ... ska snart ner och checka in tvn ..
annars idag har jag väll gjort de vanliga , skolan
vi hade so prov & filmvisning på förmiddagen och på eftermiddagen hade vi matte och jag hade även ett syv samtal med mamma . de var väll trevligt, vi diskuterade inte så många nya saker. mest hur jag ska kunna gradera mig om jag tänker gå media , för att bli behörig till högskolan och sånt...
när jag kom hem så käkade jag , bokade även biljetter till saw V (5) på lördag , vi ska gå med tjejgänget och tim (;
såhär skriver man om filmen på sf :

Hans budskap är rättfärdigt. Hans kärlek är evig. Hans gåva är livet                           
Med alla döda och ruttnande i sina gravar är det upp till utredaren Hoffman att ta över Jigsaws mordlystna traditioner. När Hoffman inser att hans identitet kan komma att avslöjas måste han ta till all sin kunskap och skicklighet som polis för att spåra upp allt och alla som kan avslöja honom.

Leken med döden får en ny skepnad och gränserna tänjs ut ytterligare.

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0