keep dragging me down

hejsan hoppsan, sitter här med en urdrucken kopp med varmchoklad. deppar lite typ.. men har faktist lite kul , även om de är ensamt. ingen kul typ på msn, smsar lite med challe och de muntrar väll upp mig lite.
var på john bauer gymnasiet idag, verkade bra. men jag saknade att man inte kunde läsa textkom.
en stor skola, en nackdel var väll att de lagade maten själva... hmmm.. tveksam till de.
men annars så var min faster på mig ganska mycket (även fast hon sa att de "var" till min kusin kunde jag ju inte låta bli att känna mig träffad?) om mitt val av program. nu börjar jag ju tveka också . fan, ska ju inte lyssna på vad andra säger. vill ju göra min egen grej. skiter i vad andra tycker.
"åh du kan inte få nått jobb , ingen vill ha dig när du utbildat dig till de där... du får inte heller nån bra utbildning osv" blabla.. "de märks ju varför de tar bort de programmet, de leder ju ingenvart!"
fan va sur jag blir. kommer ju gå på jullov i rena rama kaoset. jag har ingen aning om vvem jag ska snacka med, känns som att ingen förstår. och jag är tillbaka på ruta 1
nej nu ska jag nog försöka komma i säng.
tur att man har sin b2 iallafall. någon man kan prata allt om .
min söta lilla maffiakumpan. imorgon ska några hålla sig på sin vakt säger jag bara!
puss



mitt lilla hjärtegull, fett söta ellerhur ?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Helt underbart söta^^:)

2008-11-28 @ 16:24:00
URL: http://lotteas.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0