it's sleepy time , sleepy sleepy all the time (:

hejsan *gäsp*
nu ska de nog hoppas i säng för min del , men som vanligt är sängen full av kläder * hmfp*
kvällen har ägnats åt att plugga(lite faktist) och att undersöka min gamla låda med spel :d
tog mig faktist tid att installiera sims , vilket tidsfördriv altså .. haha .. jag tror jag satt i 1,5 , vilken nörd man e (;
annars så snackade jag med farfar i telefon , i hela 20 minuter snackade vi om hans historiska händelser , och större delen av samtalet handlade om " ja de är svårt att säga nån historisk händelse som påverkat mig ... " och så börjar han berätta om någon del i hans liv som var en stor händelse för honom , haha ... skön
förstår vad man bros på nu , mamma och pappa har ju inte direkt "sinne " för prat
men jag tror jag fått alla mina grejer från omgivningen nu , måste bara komma på mina egna
puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0