its all about the thing

tjoohuuu
sover ni ?
inte jag iallafall , jobbar vidare på min bokrecension . inte så farligt jobbigt , men ibland fastnar jag på och funderar hur jag ska formulera mig.. hmm... just nu har jag den stora frågan , vad kallar man killens grej i en bokrecension ?
kön låter ju lite för... njaaa... de låter inte riktigt som något jag skulle säga, men vad skulle jag säga?
penis , kuk och snopp låter alla fel . Svårt att inte nämna de när man har en bok som handlar om en våldttäkt , och han vill att man ska gå in på de viktigaste detaljerna i boken , dehär är min mening iallafall
Han drar ner gylfen och tar fram sitt/sin **
- Ta den i munnen ! utropar han
vad ska man säga då liksom?
äsch... just nu lutar de mot att skriva kön , låter konstigt.. men är väll de mest anständiga i guess
vad skulle ni skrivigt?


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0