inte en minut ledigt

hejsan hoppsan  , sitter uppe nu och försöker boka in mig lite... känns som att de är en dubbelbokning på g nästan ,
östra och mediagymn. har nämligen öppet hus samma dag, och jag vill ju åka och kolla så snabbt som möjligt
dock har mediagymnasiet öh mellan 3 och 6 , medans östra har från kl 7 och framåt (?)
jag vet att nathalie är intreserad, men är du på på måndag?
stackars mig... jag som har träning också .. haha , fullt upp!
nej nu ska jag fixa mig nått att äta, sen ska jag kolla på top model eller någon film
så dehär är de sista ni hör från mig
sussa sött

Kommentarer
Postat av: Nathalie

asså jag vill kunna gå men jag har typ obligatorsik träning då... har dem inte öppet på några andra datum också!?

2008-11-15 @ 11:03:30
URL: http://nathaliiies.devote.se
Postat av: lotta

Jag vill gå på östras öppna hus...

2008-11-16 @ 15:35:37
URL: http://lotteas.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0