inte en minut ledigt 1

hejsanhejsan gullingar, hoppas ingen av er sitter uppe. som jag .
lovade mig igentligen att gå i säng lite tidigare, hade nästan lite drömmar om 22-22.30
men icke sa nicke, jag fastnade vid datan och nu en timme senare ska jag rensa sängen från kläder som jag lovade mamma.
ute blåser de typ storm, och jag har inget fungerande element, greeeeeat (Y)
blir o krypa ner under mina söta täcken istället, imorgon är de fullspäckat på schemat o jag funderar på hur jag ska hinna.. hmm.. de får bli till imorgon
såhär ser de iallafall ut :
skola 8.20-14.45(studietid sista timmen)
extraslöjd 15-17 (vet inte hur länge jag stannar men)
kunskapsgymnasiet öppethus/infomöte 18-20
träning 20.45-22.30

här inne ska jag också klämma in lite middag och sånt.
dessutom måste jag till gina för att fixa ett litet missöde som skedde i lördags.
det var nämligen så att jag fortfarande har ett larm på ett linne jag köpte (greeeat nr 2 (Y)
nej nu ska jag pyyysa , vi får se om jag hinner skriva nått imorgon . mobilt isf
puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Vad tyckte du om kunskapsgymnasiet?





/en som går på KGYM globen :)

2009-01-10 @ 14:16:56
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Vad tyckte du om kunskapsgymnasiet?





/en som går på KGYM globen :)

2009-01-10 @ 14:17:22
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0