höstrusket lämnar sina spår

tjoho på er, läget ?
jag gör inte så mycket just nu ... kollar lite halvt på "what happens in vegas" och broderar lite... ska snart börja läsa på vårat so prov , har inte gjort så mycket än... men ska väll be mamma förhöra mig .
annars är jag bara så grymt otaggad på att plugga , mer än vanligt altså . och jag ska skriva ut en sak i so som vi ska redovisa imorgon med , greeeeat .. roligt när man e så sugen
de ända jag är sugen på nu är en söt pojke och en lussebulle , skulle de kunna uppfyllas?
en sådan liiiiten önskan , lite höstmys
brrr... usch för plugg . nu vill jag bara gå och gömma mig under mina gosiga täcken
suck
ha en bra kväll ♥


 delicious lussebullar                  



Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0