hm`?

hej hopp, nu har jag varit hemma en stund. ska snart ner för att käka någgot, sedan ska jag möta upp kusse för att åka till john bauer på liljeholmen . har inte träffat henne på ett tag så de ska bli mys (:
idag har vart en helt ok dag i skolan , men jag kunde knappt jobba på bilden för att jag satt o tänkte för mycket. fan.
vill inte behöva gå runt och fundera på det hela tiden =/
blev inte mulad idag iallafall, blev nerslängd i slänten men annars klarade jag mig bra .. men jag hade ju inte "fullt" motstånd om man säger så. min ärkerival jonte var ju inte med :o
jag som ville ha revansch..... hmmmm...
sen tänkte jag att nu på senaste dagarna har mitt horoskop låtat riktigt läskigt... för de har typ stämt in något , wwwoh liksom!
såhär stod de idag:
Du kan uppleva, att en person har svårt att uttrycka sig tydligt för dig.
Ta det lugnt, tills du får ett ordentligt besked.
och igår stod de något annat som verkligen stämde in(läste de på kvällen)
men hittar de inte just nu... men fan va läskigt.
men horoskop är ju bara massa svammel...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det tycker jag också:)

2008-11-26 @ 16:39:18
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0