hannemannachannemanneliiiiten

hej hopp , då var de typ dags för mig att trilla i säng
har suttit och kollat på lite bert avsnitt (nostalgi!), dom är verkligen sköna!
kommer ihåg när jag såg dom när man va typ.... liiiiiten
då kunde man ju inte urskilja ord speciellt bra , haha
därför rubriken (;
skönaste repliken i de avsnitten jag såg måste ju ha vart
(bert har hoppat upp på skolbänkarna och gått och ställt sig ovanpå torleifs bord )
Bert - åh , härifrån kan jag se Torleifs anteckningar.
men.... FATTAR NI VAD DE BETYDER ? jag kommer få alla rätt på skrivningarna :D
JAG KAN SE ! JAG KAN SE!
(går ner i böneställning, på torleifs skolbänk)
gode gud , jag kan se :D
Torleif - bert .... du står på min hand ....(stoneface)

haha (;
bjuder på en låt också , *hihi*


någon mer än jag som håller med om att  låten är sååååååååååååååååå skön ? =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Älska Bert, så himla skön!

2008-11-06 @ 07:31:21
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0